مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-15بين الملل

پیشنهاد اردوغان برای دیدار سه جانبه با پوتین و بشار اسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، «رجب طیب اردوغان» رییس جمهور ترکیه گفت که باید گام مشترکی توسط ترکیه، روسیه و سوریه در زمینه مبارزه با تروریسم و پیشبرد فرآیند سیاسی در سوریه برداشته شود.

- رییس جمهور ترکیه گفت که پیشنهاد دیدار سه جانبه با حضور همتایان روس و سوری خود را مطرح و پوتین از این پیشنهاد استقبال کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه گفت که باید گام مشترکی توسط ترکیه، روسیه و سوریه در زمینه مبارزه با تروریسم و پیشبرد فرآیند سیاسی در سوریه برداشته شود.

بر اساس این گزارش، رییس جمهور ترکیه در سخنانی در هواپیما هنگام بازگشت از ترکمنستان، اظهار داشت که به ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه پیشنهاد کرده است که گام های مشترک ترکیه، روسیه و سوریه در مبارزه با تروریسم برداشته شود و برای تحقق این هدف، نشست سه جانبه سران ترکیه، روسیه و سوریه برگزار شود.

اردوغان در ادامه افزود که پوتین به این پیشنهاد او واکنش مثبت نشان داده است.

وی با اشاره به اینکه پس از تکمیل مذاکرات اطلاعاتی، امکان دیدار رؤسای جمهور وجود دارد خاطرنشان کرد: ممکن است در یک نشست سه جانبه با یکدیگر دیدار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد اردوغان برای دیدار سه جانبه با پوتین و بشار اسد

پیشنهاد اردوغان برای دیدار سه جانبه با پوتین و بشار اسد