مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 14:512022-12-15اقتصادي

15 واحد تولیدی با قابلیت اشتغال زایی بالا از کمک های تسهیلاتی بهره مند می شوند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال استان اردبیل اظهار کرد: با بررسی هایی انجام شده در استان اردبیل، میزان اشتغال زایی در بخش های مختلف کشاورزی، دانش بنیان ها، صنعت و گردشگری احصا و بر این اساس برنامه اشتغال استان تدوین شد.

وی افزود: تکمیل برخی پروژه های نیمه تمام در حوزه کشاورزی از جمله شبکه پایاب خداآفرین، به افزایش یک میلیون تنی میزان تولید محصولات کشاورزی و در نتیجه اشتغال زایی بیش تر منجر می شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: احداث گلخانه، اجرای برنامه هایی برای ارتقای بهره وری کشت وصنعت و احداث باغات مدرن در استان اردبیل، از جمله اقداماتی است که در راستای ایجاد اشتغال بالا در برنامه اشتغال استان قرار دارد.

ارتقای درآمد سرانه استان اردبیل با توسعه واحدهای تولیدی فعال امکان پذیر است عاملی بیان کرد: با اجرای این برنامه ها و طرح توسعه ای واحدهای تولیدی فعال و اشتغال زایی، می توان در سال های آینده میزان درآمد سرانه استان اردبیل را از وضعیت کنونی که نصف متوسط سرانه کشور است، ارتقا داد.

وی گفت: همکاری بانک ها در راستای حمایت تسهیلاتی از 15 واحد تولیدی دارای اهمیت است و با توجه به پیگیری این طرح از معاونت ریاست جمهوری و استقبال ویژه از تسریع در حمایت از واحدهای فعال اشتغال زا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 واحد تولیدی با قابلیت اشتغال زایی بالا از کمک های تسهیلاتی بهره مند می شوند

15 واحد تولیدی با قابلیت اشتغال زایی بالا از کمک های تسهیلاتی بهره مند می شوند