مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-15سياسي

جمعی از دانشجویان از طراحی صهیونیست ها در آشوب های اخیر افشاگری کردند


جمعی از دانشجویان در نامه ای به رییس اتحادیه اروپا از طرح های تیم های صهیونیستی در آشوب های اخیر افشاگری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان در نامه ای به اورزولا فون درلاین رییس اتحادیه اروپا از طرح های تیم های صهیونیستی در آشوب های اخیر افشاگری کردند.

همچنین نامه جمعی از دانشجویان به رییس اتحادیه اروپا در دو نسخه به زبان های فارسی و انگلیسی نگارش شده که متن کامل نسخه فارسی آن به شرح زیر است: رییس محترم اتحادیه اروپا خانم اورزولا فون درلاین با احترامات فراوان از آنجا که آن نهاد، علاوه بر مسئولیت خود در دفاع از امنیت و اقتصاد اروپا، خود را موظف به حمایت از دموکراسی دانسته و به نظر ما برخی از دولتهای عضو آن نهاد، تحت تاثیر لابی طیف نتانیاهو، با تصور کنترل جمهوری اسلامی ایران ، در حال تولید فرقه ای دیکتاتور و خطرناکتر از داعش میباشند، مواردی را برای اطلاع و بررسی جنابعالی ارسال میکنیم.

ضمناً تیم ما که شامل تعدادی از متخصصین شبکه های اجتماعی و آی تی میباشد، آمادگی کامل خود را برای ارسال هرگونه مستندات و اطلاعات مدنظر آن نهاد را اعلام میدارد.

 بنیاد ملی دفاع از دموکراسی در آمریکا که محل تمرکز حضور طیف نتانیاهو و ترامپ میباشد و در دوره ریاست جمهوری ترامپ، قدرت زیادی در اجرای برنامه ها و سیاستهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعی از دانشجویان از طراحی صهیونیست ها در آشوب های اخیر افشاگری کردند

جمعی از دانشجویان از طراحی صهیونیست ها در آشوب های اخیر افشاگری کردند