مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-15سياسي

زندگی با فرد معتاد، یکی از دلایل اعتیاد زنان در زنجان


رویکرد اصلی در مرکز اقامتی، بهبود و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد «رهایافتگان نوای آسایش» ویژه زنان پرهیزمدار با مشارکت گروه های همتا و خودیار است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: رویکرد اصلی در مرکز اقامتی، بهبود و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد رهایافتگان نوای آسایش ویژه زنان پرهیزمدار با مشارکت گروه های همتا و خودیار است.

سیدسلمان حسینی ظهر امروز (24 آذرماه) در آیین افتتاح مرکز اقامتی، بهبود و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد رهایافتگان نوای آسایش ویژه زنان با همکاری استانداری و ستاد مبارزه با موادمخدر در شهرستان زنجان و با حضور معاون قوه قضاییه کشور، اظهار کرد: ظرفیت پذیرش در مرکز اقامتی، بهبود و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد رهایافتگان نوای آسایش ویژه زنان 60 نفر است و زنان دارای سوءمصرف موادمخدر در محدوده سنی 18 الی 60 سال در این مرکز پذیرش می شوند.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل اعتیاد زنان، زندگی با فرد معتاد است که ناآگاهانه آن ها را در معرض اعتیاد قرار می دهد، افزود: اغلب مردان معتاد برای جلوگیری از شکایت های همسران خود آن ها را در اعتیاد شریک می کنند یعنی زنان خود را نیز به سمت مصرف کنندگان موادمخدر هدایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی با فرد معتاد، یکی از دلایل اعتیاد زنان در زنجان

زندگی با فرد معتاد، یکی از دلایل اعتیاد زنان در زنجان