مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-15حوادث

کشف 100 کیلو مواد مخدر از سوداگر مرگ در مازندران


جانشین انتظامی استان مازندران از کشف 100کیلو گرم تریاک و حشیش از یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان بابل، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید موسی حسینی در تشریح این خبر، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با انجام اقدامات اطلاعاتی مبنی بر اینکه شخصی در امر حمل، خرید و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل فعالیت دارد، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی های قضایی متهم شناسایی و با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بابل در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

جانشین انتظامی استان مازندران از کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش که به صورت ماهرانه ای در خودرو پراید وی جا سازی شده بود خبر داد و اظهار کرد: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

حسینی اعتیاد را منشاء بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی همچون قتل، اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده ها برشمرد و گفت: برای جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با سوداگران مرگ همکاری همه جانبه مردم با پلیس الزامی است.

جانشین انتظامی استان مازندران در خاتمه از مردم خواست برای رسیدن به جامعه ای سالم با جوانانی پویا، هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 100 کیلو مواد مخدر از سوداگر مرگ در مازندران

کشف 100 کیلو مواد مخدر از سوداگر مرگ در مازندران