مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 16:252022-12-15اجتماعي

آموزش 15 هزار امدادگر تا پایان سال


رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آموزش 15 هزار امدادگر و نجاتگر تا پایان سال جاری برای تشکیل تیم های تخصصی واکنش سریع در شعب و مراکز استان ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی ولی پور گفت: با توجه به نیازی که برای افزایش مهارت های تخصصی امدادگران و نجاتگرانی که در صحنه حادثه حضور پیدا می کنند و همچنین با توجه به سازماندهی تیم های امدادی که هم اکنون در حال انجام است، دیده می شد، دوره های مهارت آموزی تیم های توان افزایی طراحی و با همکاری معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر و دستور و تاکید رییس جمعیت هلال احمر در دستور کار قرار گرفت.

ولی پور ادامه داد: 4 مرکز آموزشی تخصصی در کرمان، تهران، اصفهان و گیلان آماده برگزاری این دوره ها هستند و اولین دوره در مرکز آموزش های جمعیت هلال احمر شهریار با حضور بیش از 5 هزار امدادگر در حال برگزاری است.

وی افزود: با توجه به انتظاری که از لحاظ کمی و کیفی در مورد برگزاری این دوره ها بود با همکاری پرسنل ما در جمعیت هلال احمر استان تهران این دوره با کیفیت مطلوب در حال انجام است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به آموزش 15 هزار امدادگر و نجاتگر تا پایان سال گفت: در فاز اول این دوره برای 5 هزار نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان ها بر اساس شاخص هایی که تعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 15 هزار امدادگر تا پایان سال

آموزش 15 هزار امدادگر تا پایان سال