مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 16:472022-12-15اقتصادي

تامین اعتبار 20 میلیارد تومانی برای انتقال آب سد رحمانلوی عجبشیر


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از تامین اعتبار 20 میلیارد تومانی برای انتقال آب سد آرتمیای رحمانلوی شهرستان عجبشیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد فرشکاران در جلسه شورای اداری شهرستان عجبشیر که با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: تأمین اعتبار 10 میلیارد تومانی سالن ورزشی عجب شیر در تعهد سال 1401 قرار گرفته که با نظر استاندار از این رقم پنج میلیارد تومان برای تخصیص پیشنهاد شده، پنج میلیارد تومان نیز تا پایان سال کارسازی خواهد شد.

وی افزود: میزان 20 میلیارد تومان اعتبار نیز برای اجرای پروژه انتقال آب سد آرتمیای رحمانلوی عجب شیر مصوب شده و دوره زمانی این پروژه از سال 1401 تا 1403 بوده و تخصیصات هم به تناسب هر سال اتفاق خواهد افتاد.

فرشکاران با اشاره به تصویب اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای شهرستان عجب شیر اضافه کرد: این اعتبارات مربوط به پروژه های 10 دستگاه اجرایی استان از جمله جهاد کشاورزی، کمیته امداد، منابع طبیعی، ورزش و جوانان و غیره است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی ابراز داشت: تلاش ما این است که حرکت ها از شهرستان ها به سمت استان اتفاق افتد؛ نظرات فرماندار و اولویت بندی پروژه های شهرستان مهم بوده و در تخصیصات مدنظر قرار خواهد گرفت تا عجب شیر نقش مورد انتظار خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار 20 میلیارد تومانی برای انتقال آب سد رحمانلوی عجبشیر

تامین اعتبار 20 میلیارد تومانی برای انتقال آب سد رحمانلوی عجبشیر