مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 16:472022-12-15اقتصادي

5 هزار میلیارد تومان برای مکانیزاسیون بخش کشاورزی اختصاص یافت


پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات برای مکانیزاسیون بخش کشاورزی تخصیص یافته است که به زودی به استان ها ابلاغ می شود.

- بیرجند- وزیر جهاد کشاورزی گفت: پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات برای مکانیزاسیون بخش کشاورزی تخصیص یافته است که به زودی به استان ها ابلاغ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رضا ساداتی نژاد ظهر پنج شنبه در کمیته برنامه ریزی کشاورزی سرایان با بیان اینکه اقدامات اساسی در حوزه کشاورزی در حال انجام است، از حمایت برای کشاورزان و انجام کشاورزی قراردادی خبر داد و افزود: در نظام خرده مالکی کشاورز به تنهایی با توجه به شرایط موجود و حجم کم تولید گرفتار مشکلات بسیاری می شود و خرده مالکی اقتصادی و مقرون به صرفه نیست.

ساداتی نژاد، کشاورزی قراردادی را راه خروج از بحران بیان کرد و افزود: در کشاورزی قراردادی کشاورز خرده مالک با داشتن قرارداد با یک صنعت تبدیلی شروع به کشت و کار می کند و بسیاری از دغدغه هایش کاهش می یابد.

وی با اشاره به الگوی کشت مناسب، افزود: باید کشاورزی این منطقه به سمتی برود که اقتصادی باشد و با شرایط منطقه همخوانی داشته باشد و در بودجه یارانه 1400 بر اساس الگوی کشت پیش خواهیم رفت.

ساداتی نژاد از اختصاص 10 میلیارد تومان برای صندوق های توسعه بخش کشاورزی و صندوق خرد زنان گفت و افزود: پنج هزار میلیارد تومان تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار میلیارد تومان برای مکانیزاسیون بخش کشاورزی اختصاص یافت

5 هزار میلیارد تومان برای مکانیزاسیون بخش کشاورزی اختصاص یافت