مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 16:502022-12-15پزشكي

تاسیس اولین آزمایشگاه تحقیقاتی پیش بالینی غرب کشور تا پایان سال


معاون توسعه تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تاسیس اولین آزمایشگاه تحقیقاتی پیش بالینی غرب کشور تا پایان سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لیلا حسین زاده بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت های حوزه تحقیقاتی و درمانی در دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از نیازهای دانشگاه آزمایشگاه تحقیقاتی پیش بالینی بود که بر حسب نیاز اقدامات لازم برای راه اندازی آن انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه آزمایشگاه پیش بالینی برای انجام تحقیقات و آزمایشات بر روی حیوانات بسیار مورد نیاز بوده، افزود: با راه اندازی این آزمایشگاه محققان ما به راحتی آزمایشات پیش بالینی خود را در داخل استان انجام داده و سپس وارد مراحل بعدی تحقیقاتی شوند.

معاون توسعه تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: آزمایشگاه جامع تحقیقاتی پیش بالینی با کمک وزارت خانه و صدور مجوز به 6 دانشگاه با بودجه یازده میلیارد تومانی راه اندازی خواهد شد که در استان کرمانشاه طی 2 ماه آینده دستگاه های مورد نیاز آن نصب خواهد شد.

حسین زاده با اشاره به اینکه تجهیز آزمایشگاه پیش بینی در دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تا پایان سال جاری راه اندازی می شود، خاطرنشان کرد: تجهیز این آزمایشگاه حدود 14 میلیارد تومان هزینه داشته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس اولین آزمایشگاه تحقیقاتی پیش بالینی غرب کشور تا پایان سال

تاسیس اولین آزمایشگاه تحقیقاتی پیش بالینی غرب کشور تا پایان سال