مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 17:002022-12-15سياسي

اعلام برنامه زمانبندی حضور کاروان شهدای گمنام در 12شهرستان مرکزی


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی برنامه زمانبندی حضور کاروان شهدای گمنام در 12 شهرستان استان مرکزی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا کریمی اظهار کرد: کاروان 5 شهید گمنام از روز گذشته تا پنجم دی میهمان شهرستان های استان مرکزی است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اعلام کرد: کاروان شهدای گمنام طی دیروز و امروز مهمان مردم شهید پرور شهرستان زرندیه بوده است.

وی با اشاره به اینکه فردا مردم شهرستان ساوه میزبان این کاروان خواهند بود، گفت: شهرستان های دلیجان، محلات، خمین، شازند، خنداب، کمیجان، فراهان، آشتیان، تفرش و اراک نیز از شنبه تا 5 دی ماه میزبان این کاروان هستند.

کریمی افزود: برنامه های تشییع و خاکسپاری شهدای خوش نام دفاع مقدس در تاریخ ششم دی و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در اراک برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه تشییع شهید گمنام در استان اضافه کرد: برنامه های فرهنگی متنوعی پیش بینی شده است و مراسم استانی شبی با شهدای گمنام روز پنجم دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بیت المقدس اراک برگزار می شود و مراسم شبی با شهدای گمنام شهرستانی، نیز همزمان با حضور آن ها در شهرستان ها با حضور اقشار مختلف مردم اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه زمانبندی حضور کاروان شهدای گمنام در 12شهرستان مرکزی

اعلام برنامه زمانبندی حضور کاروان شهدای گمنام در 12شهرستان مرکزی