مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 17:052022-12-15فرهنگي

فهرست خبرنگاران اعزامی به جام جهانی منتشر شده است


فهرست تمامی خبرنگارانی که با تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جام جهانی اعزام شده بودند را بر اساس رویکرد شفاف وزارتخانه، - دیروز منتشر کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پاسخ به این سوال که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوع اسناد بالادستی و صدور مجوزها در چه وضعیتی قرار دارد، گفت: در آخرین جدولی که وزارت اقتصاد منتشر کرده بود، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان 22 دستگاه پایش شده توانست، رتبه دوم دستگاه های موفق در صدور مجوز کسب و کارها را کسب کند.

البته کسب رتبه دوم وزارت فرهنگ در شرایطی به دست آمده که این وزارتخانه از شهریور ماه امسال با اتصال تنها هشت سامانه اعطای مجوز از مجموع 16 مجوز اعلام شده توسط هیأت مقررات زدایی در مرحله نخست، به درگاه ملی مجوزها متصل شده بود و اتصال 8 سامانه مجوزدهی دیگر مربوط به سازمان های تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری شده و به درگاه ملی متصل شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره انتشار لیست خبرنگاران اعزامی به جام جهانی 2022 قطر گفت: لیست تمامی خبرنگارانی که با تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جام جهانی اعزام شده بودند را بر اساس رویکرد شفاف وزارتخانه، روز گذشته (چهارشنبه 23 آذر) منتشر کردیم، همچنین رویداد جام جهانی یک ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست خبرنگاران اعزامی به جام جهانی منتشر شده است

فهرست خبرنگاران اعزامی به جام جهانی منتشر شده است