مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 17:152022-12-15اجتماعي

ترافیک در جاده های چهارمحال و بختیاری روان است


شهرکرد_رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر کلیه جاده های استان چهارمحال و بختیاری باز است و تردد در آن ها انجام می شود.

- سرهنگ غلامعلی نوربخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رزمایش طرح زمستانی را به صورت هم زمان با سراسر کشور به منظور آمادگی سازمان ها و ادارات دخیل در امر ترافیک به همراه یگان های انتظامی و پلیس راه و راهبر برای امداد رسانی و خدمات در مناطق کوهستانی در طول فصل زمستان برای رانندگان و هم استانی ها برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری رزمایش طرح زمستانی این بود که با وجود بارش نزولات آسمانی به ویژه برف در ایام زمستان بتوانیم خدمات را برای مردم داشته باشیم.

نوربخش ادامه داد: همان طور که پیش بینی شده بوده از اوایل صبح امروز بارش اولین برف پاییزی را در شهرستان کوهرنگ، گردنه های چری و شاه منصوری و هم چنین بارش برف در بعضی مناطق و شهرستان های استان را شاهد بودیم.

وی اذعان داشت: با ادامه این بارش ها به صورت پراکنده در جاده ها، توصیه می شود رانندگانی که در محورهای برون شهری و کوهستانی استان ت ردد دارند ضمن اطمینان از سالم بودن خودرو تجهیزاتی مثل زنجیر چرخ و البسه گرم را همراه خود داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در جاده های چهارمحال و بختیاری روان است

ترافیک در جاده های چهارمحال و بختیاری روان است