مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 17:552022-12-15پزشكي

پیگیری وزیر بهداشت برای ساخت بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان زیرکوه


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امید است با ادامه پیگیری ها بتوانیم بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان زیرکوه که نیاز منطقه است به سرعت احداث، - ایسنا/خراسان جنوبی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امید است با ادامه پیگیری ها بتوانیم بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان زیرکوه که نیاز منطقه است به سرعت احداث، نیروی انسانی آن تامین و خدمات درمانی خوبی به مردم ارائه شود.

بهرام عین اللهی، امروز پنج شنبه 24 آذر در سفر به خراسان جنوبی از بیمارستان 64 تختخوابی در حال ساخت و بیمارستان 32 تختخواب کوثر حاجی آباد زیرکوه بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه این بازدید گفت: ساخت بیمارستان 64 تختخوابی زیرکوه از شهریورماه امسال آغاز شده و تاکنون 9 میلیارد تومان اعتبار برای آن تخصیص یافته است.

وی با اعلام اینکه هم اکنون این پروژه حدود 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اشاره به پیگیری های نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، افزود: امید است با ادامه پیگیری ها بتوانیم بیمارستان 64 تختخوابی که نیاز منطقه است به سرعت احداث، نیروی انسانی آن تامین و خدمات درمانی خوبی به مردم ارائه شود.

عین اللهی تصریح کرد: باید با سفرهای استانی رییس جمهور بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم چراکه در این منطقه خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری وزیر بهداشت برای ساخت بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان زیرکوه

پیگیری وزیر بهداشت برای ساخت بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان زیرکوه