مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 18:202022-12-15سياسي

فضای مجازی تنها راه باقی مانده برای دشمن است


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رویای تسلط دشمن بر ایران اسلامی هیچگاه محقق نمی شود اما در ذهن دشمن وجود دارد و برای رسیدن به آن همه توان خود را به کار می گیرد.

- سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز پنجشنبه 24 آذرماه در آیین بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در سالن همایش های پژوهشکده شهید محلاتی قم گفت: دشمن با بارش کلام دروغ و زور می خواهد ذهن ها را تخسیر کند.

وی با ذکر این مطلب که برای مقابله سخت با دشمن آماده هستیم، افزود: با این وجود عالم بودن و مبارزه با جهل کارزار اصلی است و در میدان نبرد اندیشه ها و نبرد میان جهل و آگاهی نیازمند عمل هستیم تا بتوانیم بر دشمن چیره شویم.

در دنیای امروز یا باید قوی و مقتدر بود و مستقل و عزیز زندگی کرد یا باید تسلیم شد و در این میان راه وسطی وجود ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ذکر این مطلب که در جغرافیای سیاسی عالم برای ملت های ضعیف جایگاهی وجود ندارد، عنوان کرد: ملت هایی که ضعیف هستند به ناچار تسلیم می شوند و از دایره عزت خارج می شوند، تحت تاثیر اراده سیاسی قدرت های بزرگ تر قرار می گیرند و عقب می مانند و فقیر و ذلیل می شوند.

سلامی در ادامه گفت: امام علی(ع) فرمودند اگر دشمنی قادر باشد که در عمق سرزمین یک ملت یا قوم پا بگذارد به طور حتم آن قوم ذلیل می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی تنها راه باقی مانده برای دشمن است

فضای مجازی تنها راه باقی مانده برای دشمن است