مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 18:302022-12-15سياسي

دشمنان به دنبال آزادی زنان نیستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه امروز کسانی داعیه دار حقوق زنان شده اند که تا چند سال قبل آنان را جزو جمعیت خود هم به حساب نمی آوردند، - تاکید کرد که در فتنه اخیر هدف دشمنان آزادی زنان نبود چراکه ایران در عرصه های مختلف زمینه حضور و فعالیت را برای بانوان فراهم کرده است.

اسماعیل محبی پور پنجشنبه 24 آذر در یادمان یاس کبود که به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در فتح آباد شهرستان خفر برگزار شد، گفت: پس از انقلاب اسلامی با رشد سه برابری تعداد بانوان تحصیلکرده چه در جایگاه دانش آموزی و چه در کسوت دانشجویی روبه رو بوده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: وضعیت به کارگیری و بهره گیری از استعداد زنان در مناصبی که هم شأن و منزلتشان است و در زمینه هایی که توانایی خود را نشان داده اند محدودیتی ندارد؛ امروز در هیچ منصبی به کارگیری زنان محدود نیست، فقط کافیست که بانوان ما شرایط احراز را داشته باشند.

محبی پور اضافه کرد: در حال حاضر زنانی حضور دارند که در جایگاه مدیران ارشد، میانی، کارشناسان خبره و نمایندگی شوراها و مجلس فعالیت می کنند و در کارشان حتی از مردان هم موفق تر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال آزادی زنان نیستند

دشمنان به دنبال آزادی زنان نیستند