مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 18:352022-12-15سياسي

دستور دادستان تهران برای احداث پست موقت 30 مگاواتی برای شهرک صنعتی قرچک


دادستان عمومی و انقلاب تهران به همراه جمعی از معاونان، مسئولان قضایی شهرستان، مدیران اجرایی و صنعتی استان تهران و شهرستان قرچک از شهرک صنعتی این شهرستان بازدید و برای حل موانع تولید شرکت های مستقر، - دادستان عمومی و انقلاب تهران به همراه جمعی از معاونان، مسئولان قضایی شهرستان، مدیران اجرایی و صنعتی استان تهران و شهرستان قرچک از شهرک صنعتی این شهرستان بازدید و برای حل موانع تولید شرکت های مستقر، دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، علی صالحی با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر پیگیری اقتصاد مقاومتی از سوی مدیران و حل مشکلات تولید و اشتغال بیان کرد: با توجه به ضرورت تأمین برق شهرک مقرر شد تا زمان احداث پست ثابت 63 مگا واتی، پست موقت 30 مگاواتی برای شهرک صنعتی قرچک توسط شرکت شهرک های صنعتی استان تهران و با همکاری برق منطقه ای ومکاتبات لازم در جهت تامین اعتبار با سازمان مدیریت و برنامه ریزی ظرف چهار ماه احداث شود.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا یک سال آینده پست برق دائم شهرک، راه اندازی شود و تا بازه زمانی چهار ماه آینده پست برق 30 مگاواتی موقت نیز اجرایی و عملیاتی شود.

دادستان تهران در خصوص مشکلات آب این شهرک گفت: مقرر شد شرکت امور آب منطقه ای استان تهران ظرف مدت یک ماه مجوز حفر و بهره بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان تهران برای احداث پست موقت 30 مگاواتی برای شهرک صنعتی قرچک

دستور دادستان تهران برای احداث پست موقت 30 مگاواتی برای شهرک صنعتی قرچک