مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 18:452022-12-15اقتصادي

توسعه رشت بدون رفع موانع سرمایه گذاری میسر نیست


فرماندار رشت با بیان اینکه توسعه این شهر بدون رفع موانع سرمایه گذاری میسر نیست، گفت: پروژه ها با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغال در اولویت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا امام پناهی بعد از ظهر پنجشنبه در سومین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت با تاکید بر تلاش بیشتر مدیران دستگاه ها برای جذب حداکثری اعتبارات گفت: شناسایی زمینه های جدید سرمایه گذاری و تکمیل پروژه های اقتصادی شهرستان، در اولویت کاری دستگاه ها قرار گیرد.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه اجرای طرح های عمرانی با اولویت افزایش بهره وری و تولید ثروت باشد، بیان کرد: شناسایی ظرفیت ها و چالش های سرمایه گذاری در بخش های مختلف، زمینه ساز رشد اقتصادی است.

وی با اشاره به عوامل مؤثر در تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در مرکز استان گیلان گفت: تکمیل اتصال محورهای اصلی استان به یکدیگر در این شهر، پایش شاخص هایی نظیر جمعیت و وسعت و استقرار مؤسسات پژوهشی شیلات و کشاورزی در سطح ملی و بین المللی، اکوتوریسم در این مهم دخیل است.

امام پناهی با بیان اینکه توسعه رشت بدون رفع موانع سرمایه گذاری میسر نیست، تصریح کرد: پروژه هایی با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغال باید در اولویت حمایت قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه رشت بدون رفع موانع سرمایه گذاری میسر نیست

توسعه رشت بدون رفع موانع سرمایه گذاری میسر نیست