مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 18:502022-12-15سياسي

نشست خبری هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت برگزار شد


جلال غفاری دبیر هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت در نشست رسانه ای این جشنواره گفت: اختتامیه جشنواره هم زمان با میلاد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و روز جهانی مستضعفین برگزار می شود که مایه برکت جشنواره خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، نشست خبری هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت صبح امروز پنجشنبه 24آذرماه در بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور دکترجلال غفاری دبیر هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت، دکترمحسن رفیعی دبیر اجرایی جشنواره، دکتر اسماعیل آجرلو قائم مقام جشنواره، جواد تمدنی مدیر روابط عمومی جشنواره  و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

جواد تمدنی مدیر روابط عمومی جشنواره در آغاز این نشست با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: جشنواره فیلم مقاومت از سال 62 تا کنون نزدیک به 4 دهه است که کار خود را آغاز کرده و خاطراتی خوبی برای اهالی سینما به جای گذاشته است.

تمدنی که مدیریت این نشست را برعهده داشت افزود: پس از برپایی این نشست از پوستر جشنواره با حضور خانواده معظم شهید اسدالهی و شهید ابراهیم هادی رونمایی می کنیم و سپس از اتاق کار شهید سید مرتضی آوینی که پس از سال ها بازسازی شده دیدن می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت برگزار شد

نشست خبری هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت برگزار شد