مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 19:102022-12-15اقتصادي

استاندار مازندران: توسعه استان در گرو کار جمعی و همدلی است


اولویت اول ما در مازندران اقتصاد است و باید با کار جمعی فرهنگ مشارکت و همدلی را افزایش و مسائل کلان استان دیده شود و توسعه ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سید محمود حسینی پور در همایش فرصت های سرمایه گذاری در شرق مازندران به میزبانی انستیتو دخانیات تیرتاش گلوگاه اظهار کرد: بواسطه تلاش و زحمت سرمایه گذاران و تولیدکنندگان مراکز اقتصادی فعالیت را در شرق مازندران داریم.

وی افزود: 7 همایش فرصت های سرمایه گذاری اقتصادی در مازندران برنامه ریزی شد و فینال همایش بزرگ فرصت های سرمایه گذاری مازندران در اسفندماه برگزار می شود.

استاندار مازندران گفت: 43 سال انقلاب اسلامی ایران با اراده رونی توانست در دنیایی که با محوریت امپریالیسم زورگو و جریانی که در مقابل تفکر اسلام ایستاده است و توانستیم بعنوان کشور مستقل و بدون وابستگی با اراده تمدنی و تاریخی شرایطی را ایجاد کنیم که دشمن نتواند بر اراده ما کارساز باشد.

حسینی پور افزود: هر آنچه که دشمن و سرکردگان داشتند علیه جمهوری اسلامی ایران بکار گرفتند و با تحریم آمریکا و دشمنان ، ایران اسلامی برقرار نکند و متوقف نشد و قدرت اول منطقه شد.

وی با بیان اینکه عثمانی و عربستان  رقیب همیشگی ما بودن، خاطرنشان کرد: ایران در شرایط تحریم ابرقدرت منطقه شد و امروز روسیه در جنگ نیازمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران: توسعه استان در گرو کار جمعی و همدلی است

استاندار مازندران: توسعه استان در گرو کار جمعی و همدلی است