مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 19:202022-12-15اقتصادي

اتصال نیروگاه شهید سلیمی نکا به شبکه خطوط لوله نفتی


برای نخستین بار نیروگاه شهید سلیمی نکا به شبکه ملی خطوط لوله صنعت انتقال نفت ایران از طریق مرکز انتقال نفت نکا در ساحل دریای خزر متصل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارسلان رحیمی مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران امروز در اجرای پروژه اتصال نیروگاه شهید سلیمی نکا در ساحل مازندران به شبکه خطوط لوله نفتی کشور، با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای اتصال 9 نیروگاه کشور به شبکه خطوط لوله فرآورده های نفتی،اظهار کرد: تحقق این مهم نیازمند 590 میلیارد تومان اعتبار است که تلاش می کنیم بر اساس اعتبارات محقق شده و توجه به اولویت بندی ها این برنامه را اجرا کنیم.

وی اتصال نیروگاه های کشور به شبکه لوله های نفتی را دارای مزایای مهم و برجسته از جمله جلوگیری از قاچاق سوخت، کاهش خطرات جاده ای، حفظ محیط زیست و افزایش ایمنی، استمرار فرآیند انتقال و کاهش هزینه تمام شده انتقال فرآورده به یک پنجم اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به نقش و اهمیت این صنعت در تامین و انتقال سوخت مورد نیاز مردم در اقصی نقاط کشور، افزود: در سال گذشته بیش از 3 میلیارد لیتر انواع فرآورده های نفتی با بهره گیری از خطوط لوله وارد استان مازندران و گلستان شد که حدود یک میلیارد و 200 میلیون لیتر از این حجم را نفت گاز تشکیل داده و نیروگاه نکا بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال نیروگاه شهید سلیمی نکا به شبکه خطوط لوله نفتی

اتصال نیروگاه شهید سلیمی نکا به شبکه خطوط لوله نفتی