مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 21:202022-12-15اجتماعي

نقشه ارزش گذاری محیط زیستی در 6 استان کشور رونمایی می شود


رییس حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه ظرفیت های ایلام در بخش طبیعی و محیط زیست طبیعی بی نظیر است، گفت: نقشه ارزش گذاری محیط زیستی در 6 استان کشور رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سلاجقه عصرامروز پنج شنبه در بازدید از پالایشگاه گاز ایلام در جمع خبرنگاران گفت: ظرفیت های طبیعی ایلام از لحاظ تنوع گیاهی و جانوری و به دلیل اینکه در منطقه زاگرس است در جایگاه بالایی قرار داد.

وی افزود: چهار منطقه حفاظت شده با دو آثار طبیعی و ملی در ایلام تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست این استان با 143 هزار هکتار واجد گونه های، بسیاری ارزشمندی قرار دارد که بعضی از آنها در نوع خود در کشور بی نظیر می باشد که امیدواریم روند حفاظت از این گونه مطلوب باشد.

وی بیان داشت: بعضی مواقع در مناطق حفاظت شده شاهد تصادف حیوانات وحشی با وسایل نقلیه هستیم و این مهم سبب از بین رفتن حیات وحش می شود که وزارت راه و شهرسازی با انجام تکالیف خود باید تلاش کنند از وقوع چنین حوادثی جلوگیری کند.

معاون رییس جمهور عنوان کرد: همچنین از وزارت راه و شهرسازی درخواست می شود نسبت به ایمن سازی مناطقی که جاده های بین شهری و بین روستایی از آن عبور می کند اقدام کند.

وی بیان داشت: ظرفیت های ایلام در بخش طبیعی و محیط زیست طبیعی بلامنازع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه ارزش گذاری محیط زیستی در 6 استان کشور رونمایی می شود

نقشه ارزش گذاری محیط زیستی در 6 استان کشور رونمایی می شود