مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 21:262022-12-15سياسي

رییسی: بخش مهمی از جنگ ترکیبی در حوزه اقتصادی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید ابراهیم رییسی پنجشنبه شب در نشست طلایه داران پیشرفت ایران ویژه فرصت های سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی که در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: دولت باید رفع موانع در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال زایی را مستمر پیگیری کند.

وی اظهار داشت: دشمن جنگ اقتصادی ایجاد کرده و نمی خواهد ما به قله ها برسیم و موفق شویم لذا به انواع مختلف کارشکنی می کند.

رییس جمهور گفت: مساله معادن مهم است و اقتصاد معدن در کشور می تواند تولید قدرت و ثروت کند، تولید قدرت فقط به موشک نیست بلکه یک بعد از تولید قدرت، کارهای تولیدی و کارآفرینی است.

وی ادامه داد: ظرفیت های بسیاری در کشور داریم و این ظرفیت ها در کنار نیروی انسانی کارآمد و نیروهای طراح، صاحبنظر و نیروهای آماده به کار در میدان، ما را از ثروت عظیمی برخوردار کرده است که اگر به درستی استفاده شود باعث حل مشکلات خواهد شد.

آیت الله رییسی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع فعالان اقتصادی و کارآفرینان خراسان جنوبی گفت: نباید فقط به برگزاری یک نشست و جلسه بسنده کرد.

وی افزود: فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران پیشنهادات و طرح های خود را با ما، وزرا و مسوولان مربوطه در میان بگذارند یا برای مسوولان استانی و استاندار ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: بخش مهمی از جنگ ترکیبی در حوزه اقتصادی است

رییسی: بخش مهمی از جنگ ترکیبی در حوزه اقتصادی است