مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 21:302022-12-15بين الملل

کشف سلاح و مهمات به جا مانده از داعش در سوریه


دستگاههای ذیربط در حومه شرق دیرالزور تونلی را کشف کردند که گروه تروریستی داعش از آن برای نگهداری سلاح و مهمات، پهپاد و تجهیزات دیگر استفاده می کرد.

- ارتش سوریه به سلاح و مهمات به جا مانده از گروه تروریستی داعش که در یک تونل در حومه دیرالزور در شرق سوریه قرار داشت، دست یافت.

خبرگزاری اسپوتنیک امروز (پنجشنبه) نوشت: دستگاههای ذیربط در حومه شرق دیرالزور تونلی را کشف کردند که گروه تروریستی داعش از آن برای نگهداری سلاح و مهمات، پهپاد و تجهیزات دیگر استفاده می کرد.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه مستقر در حومه شرق دیرالزور توانستند مقادیر زیادی مهمات و سلاح به جامانده از گروه تروریستی داعش را در این منطقه کشف کنند.

براساس این گزارش، این عملیات جستجو در چارچوب ادامه عملیات نظامی که ارتش سوریه آن را برای تعقیب بقایای گروه تروریستی داعش در صحرای دیرالزور فرماندهی می کند، انجام شد.

پیشتر سرلشکر اولیگ ایگوروف معاون مرکز صلح روسیه در سوریه در 11 نوامبر گفته بود که نیروهای امنیتی سوریه عملیات ویژه ای را برای از بین بردن شبه نظامیان مرتبط با گروه تروریستی داعش انجام دادند که در پی آن 24 نفر از نیروهای این گروه تروریستی کشته شدند و 6 دستگاه انفجاری خنثی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سلاح و مهمات به جا مانده از داعش در سوریه

کشف سلاح و مهمات به جا مانده از داعش در سوریه