مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 21:502022-12-15اقتصادي

افزایش سه برابری بودجه ی پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز


رییس دانشگاه تبریز، با اشاره به افزایش سه برابری بودجه ی پژوهش و فناوری دانشگاه در سال جاری نسبت به سال قبل گفت: سال گذشته بودجه ی بخش پژوهش و فناوری 30 میلیارد تومان بود که امسال این مبلغ را تا 90 میلیارد تومان افزایش دادیم.

- دکتر صفر نصراله زاده، پنجشنبه، 24 آذرماه، در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه تبریز، گفت: هر موفقیتی در دانشگاه به دست می آید، متعلق به اساتید، دانشجویان و یاوران علمی است و مدیریت دانشگاه تنها وظیفه ی هموار کردن مسیر را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: ارتباط دانشگاه و صنعت در وضعیت خوبی قرار دارد و مطمئناً بهتر نیز خواهد شد؛ در همین راستا جلسات مستمری را با فعالان و مسئولان صنعتی استان برگزار کرده ایم و امیدواریم رابطه ی دانشگاه تبریز و تمامی دانشگاه های استان با صنعت توسعه پیدا کند.

رییس دانشگاه تبریز با بیان اینکه نباید خود را وابسته ی اعداد و ارقام کنیم، گفت: آنچه که اهمیت دارد، اعتبارسنجی و نگاه عملکردی به فعالیت های دانشگاه است؛ لذا ما نباید به برخی پارامترهای عادی و روتین اکتفا کنیم.

وی با انتقاد از کسانی که مخالف بالابودن تعداد مقالات هستند و آن ها را بی اثر می دانند، خاطرنشان کرد: این طرز برخورد موجب تخریب روحیه ی پژوهشگران می شود و اساسا باید برای تولید یک محصول ابتدا باید مقاله ی مرتبط نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سه برابری بودجه ی پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز

افزایش سه برابری بودجه ی پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز