مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 21:502022-12-15سياسي

تخصیص 65 میلیارد تومان برای تجهیز مراکز قضایی زنجان


بالغ بر 65 میلیارد تومان برای تجهیز مراکز و مراجع قضایی استان زنجان تخصیص داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین غلام حسین محسنی اژه ای شامگاه امروز (24 آذرماه) در پایان سفر یک روزه خود و هیئت قضایی به استان زنجان، در نشست خبری، اظهار کرد: طبق برنامه امروز، یک هیات به همه شهرستان های استان اعزام شد و در جریان این سفرها هیات های اعزامی با مردم گفت وگو کرده و به بررسی مسائل قضایی و درخواست های مردمی پرداختند.

وی افزود: هیات ها در مجموع 10 ساعت با 352 نفر به طور چهره به چهره گفت وگو کردند و بیش از 2500 مورد نیز تقاضای کتبی دریافت کردند؛ در پالایش اولیه درخواست های کتبی 700 مورد مربوط به قوه قضاییه نبود اما تا حد امکان به آنها نیز رسیدگی خواهد شد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای در ادامه بیان کرد: مراکز پزشکی قانونی در برخی از شهرستان های استان به لحاظ نیروی انسانی ساختمان و تجهیزات مشکل داشته و با کمبود مواجه هستند که در جریان این سفر تصمیماتی مبنی بر رفع این کمبودها اتخاذ شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد در برخی شهرهای بزرگ دایر نبوده و مراجعان برای رسیدگی به درخواست های خود مجبور به طی مسافت های طولانی می شوند، اعلام کرد: در جهت رفاه مردم در این شهرها سازمات ثبت دایر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 65 میلیارد تومان برای تجهیز مراکز قضایی زنجان

تخصیص 65 میلیارد تومان برای تجهیز مراکز قضایی زنجان