مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 23:152022-12-15اجتماعي

معلم اهل پژوهش؛ دانش آموز پژوهشگر تربیت می کند


معلمی می تواند از دانش آموزان توقع تحقیق و پژوهش داشته باشد که در گام اول خودش اهل پژوهش باشد و روش های جدیدی برای آموزش استفاده کند و سعی داشته باشد مهارت های دست ورزی دانش آموزان را تقویت کند، - ایسنا/قم پژوهشگر برتر کشور تأکید کرد: معلمی می تواند از دانش آموزان توقع تحقیق و پژوهش داشته باشد که در گام اول خودش اهل پژوهش باشد و روش های جدیدی برای آموزش استفاده کند و سعی داشته باشد مهارت های دست ورزی دانش آموزان را تقویت کند، به عبارت دیگر معلمی که راهنما باشد نه صرفا سخنران.

در راستای گرامیداشت هفته پژوهش و ترویج فرهنگ پژوهش، انتخاب دبیر ریاضی دبیرستان استعداد درخشان فرزانگان یک استان قم به عنوان معلم پژوهنده برتر کشوری بهانه ای شد تا با وی گفتگویی داشته باشیم.

- خودتان را معرفی کنید؟ نفیسه انارکی متولد اسفند 1358 هستم و از اواخر مهر سال 1378 همزمان با تحصیل در رشته ریاضی محض وارد آموزش و پرورش شدم و در حال حاضر کارشناسی ارشد آنالیز عددی دارم.

سال های زیادی را در مقطع متوسطه دوم ریاضی تدریس کرده بودم اما با توجه به نیاز نیرو در مقطع ابتدایی و حکم آموزگاری ابتدایی که داشتم مهر 1400 کلاس چهارم یاس دبستان تولیت دو در ناحیه 4 به مدیریت سرکار خانم اسدالهی به بنده سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم اهل پژوهش؛ دانش آموز پژوهشگر تربیت می کند

معلم اهل پژوهش؛ دانش آموز پژوهشگر تربیت می کند