مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 01:552022-12-15سياسي

توسعه پتروشیمی خراسان با قدرت و سرعت انجام شود


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به تاکید ریاست جمهوری بر توسعه پتروشیمی خراسان، گفت: توسعه پتروشیمی خراسان در بجنورد با قدرت و سرعت اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرهاشم موسوی شامگاه پنجشنبه 24 آذر ماه در جلسه ای با مدیران مجتمع پتروشیمی خراسان که در این مجموعه برگزار شد و تا 35 دقیقه بامداد جمعه 25 آذرماه ادامه داشت، اظهار کرد: آیت الله رییسی در سفر به خراسان شمالی بر لزوم توسعه پتروشیمی خراسان تاکید کرد و لازم است این موضوع با سرعت و قدرت دنبال شود.

وی ادامه داد: پتروشیمی خراسان یکی از صنایع مهم کشور است که جانانه پای تولید و اشتغال ایستاده و نباید یاس و ناامیدی در توسعه این صنعت ما را فرا بگیرد.

وی افزود: پس از بازدید از این مجموعه، سرشار از امید شدم و فعالیت های این مجموعه که متکی بر توانایی یک صنعت است پویایی آن را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه گزارش عملکرد این مجتمع امیدآفرین است، بیان کرد: البته مجتمع با چالش هایی نیز روبه رو است که باید با تمرکز راهبردی از آن ها عبور کرد.

موسوی گفت: صیانت از دارایی های این مجتمع و توسعه آن، دو مأموریت مهمی است که باید در این مجموعه اتفاق بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: شاخص رشد در تولید و همچنین شاخص رشد در سود دو نکته مهم در توسعه پتروشیمی خراسان است که هر دوی آن ها مثبت بوده و نشان می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پتروشیمی خراسان با قدرت و سرعت انجام شود

توسعه پتروشیمی خراسان با قدرت و سرعت انجام شود