مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 09:102022-12-16اجتماعي

تداوم آلودگی هوا در شهر های پرجمعیت و صنعتی تا اواسط هفته/پرهیز از تردد غیر ضروری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی کشور در تشریح وضعیت جوی و آب و هوای کشور برای امروز جمعه 25 آذر گفت: - کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم آلودگی هوا در شهر های پرجمعیت و صنعتی تا اواسط هفته خبر داد و به پرهیز از تردد غیر ضروری در فضای باز و فعالیت فیزیکی و ورزشی برای جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده های توصیه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی کشور در تشریح وضعیت جوی و آب و هوای کشور برای امروز جمعه 25 آذر گفت: امروز در شرق استان های لرستان و خوزستان، جنوب همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگلویه و بویر احمد، غرب فارس مناطقی از استان های اصفهان، یزد، سمنان و شرق تهران و در برخی نقاط از آذربایجان غربی و شرقی و در سواحل شمال افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می دهد.

نقشینه خاطر نشان کرد: فردا با نفوذ جریانات شمالی به سواحل خزر بارندگی در گیلان، مازندران و گلستان افزایش می یابد و غرب دریای خزر هم مواج و متلاطم می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی برای شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، شمال فارس و کرمان و برخی مناطق اصفهان، یزد، سمنان و ارتفاعات تهران هم برای فردا بارش باران و در ارتفاعات بارش برف راپیش بینی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آلودگی هوا در شهر های پرجمعیت و صنعتی تا اواسط هفته/پرهیز از تردد غیر ضروری

تداوم آلودگی هوا در شهر های پرجمعیت و صنعتی تا اواسط هفته/پرهیز از تردد غیر ضروری