مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-16سياسي

مسجد؛ محور حکمرانی محلی


حجت الاسلام میرمحمدیان مسجد را مرکز حکمرانی محلی دانست و گفت: هدف از تأسیس مرکز داوری هدایت ارائه خدمات حاکمیت در ساختار مسجد و با محوریت امام و مسجد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین افتتاحیه نخستین همایش تخصصی امامان صلح و سازش کشور در سالن جلسات هتل محبین اهل بیت (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه در این آیین اظهار کرد: در کنار کار داوری باید تجربه نگاری هم انجام شود تا این گنجینه های ارزشمند برای دیگران نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

همچنین در ادامه حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیر عامل بنیاد هدایت گفت: دغدغه ما در بنیاد هدایت مسئله داوری نیست، بلکه دغدغه امامت و مسجد است؛ داوری یکی از خدماتی است که قرار است به رونق بخشی به مسجد و تثبیت جایگاه امامت کمک کند.

مدیر عامل بنیاد هدایت تصریح کرد: ساختار حاکمیتی ما بر اساس مدل های نوین و دیوانسالارانه طراحی شده و این ساختار مشکلات فراوانی دارد و در دنیا نیز این مسئله مطرح است که حکمرانی محلی می تواند بسیار مؤثر باشد.

وی ادامه داد: مسجد هر محله باید مرکز حکمرانی آن محله باشد و اگر بتوانیم مسجدها را محور حکمرانی محلی کنیم حتماً برکات فراوانی خواهد داشت و بسیار در این زمینه مؤثر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد؛ محور حکمرانی محلی

مسجد؛ محور حکمرانی محلی