مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-16سياسي

دستگیری و بازداشت برخی از سرشبکه های کودکان کار


رییس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از برخورد با سرشبکه های کودکان کار و خیابان توسط دستگاه قضا و نیروی انتظامی خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، احمدی صدر دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران درباره اخرین اقدامات شهرداری برای رسیدگی و ساماندهی کودکان کار و خیابانی اظهار کرد: در این زمینه طی سال گذشته 32 بار طرح جمع آوری این کودکان توسط برخی دستگاه ها اجرا شد، اما نتیجه ای نداشت و در واقع طرح شکست خورد.

وی با بیان اینکه طبق قانون، شهرداری تهران هیچ وظیفه ای در ارتباط با کودکان کار و خیابانی ندارد، گفت: اما با این حال شهرداری تهران در قالب قرارگاه آسیب های اجتماعی به این موضوع ورود کرده است و هم اکنون شهرداری تهران، مدارس کودکان کار و خیابانی را در سطح شهر تهران راه اندازی کرده است و 30 مدرسه در این حوزه فعالیت دارند.

رییس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه 80 درصد از کودکان کار و خیابانی، اتباع خارجی هستند، گفت: در این زمینه اداره اتباع باید ورود کند تا این افراد به کشورشان بازگردند.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، وی از برخورد با سرشبکه های کودکان کار و خیابان توسط دستگاه قضا و نیروی انتظامی خبر داد و متذکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری و بازداشت برخی از سرشبکه های کودکان کار

دستگیری و بازداشت برخی از سرشبکه های کودکان کار