مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 09:352022-12-16سياسي

روستاهای اهر با مشکل آب شرب و کمبود نانوایی مواجه هستند


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از مشکلات مهم روستاهای شهرستان اهر را کمبود آب شرب و کمبود نانوایی عنوان کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از مشکلات مهم روستاهای شهرستان اهر را کمبود آب شرب و کمبود نانوایی عنوان کرد.

احمد محرم زاده، پنجشنبه، 24 آذرماه، در همایش اولین رویداد تخصصی هسته های مسئله محور که به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش در شهرستان اهر برگزار شد، افزود: در این شهرستان برای 200 روستا تنها 18 نانوایی وجود دارد که این مسئله باعث شده روستاییان دور افتاده برای تامین نان مورد نیاز خود به نانوایی های شهر مراجعه کنند که باید در رفع این مشکل اقدام اساسی انجام شود.

وی در ادامه به پیشرفت های برخی مناطق توسعه یافته کشور اشاره و اظهار کرد: مناطق توسعه یافته مرهون فکرهای توسعه یافته است و با فکرهای باز و پیشرفته، وحدت، اتحاد و همبستگی بین مسئولان و دست اندرکاران می توان به توسعه و پیشرفت دست پیدا کرد و این در سایه وحدت و تفاهم مابین ادارات، نهادها، سرمایه گذاران و…تحقق می یابد.

محرم زاده در ادامه پیشرفت در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان اهر را بسیار خوب عنوان کرد و خواستار ادامه این موفقیت ها در آینده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای اهر با مشکل آب شرب و کمبود نانوایی مواجه هستند

روستاهای اهر با مشکل آب شرب و کمبود نانوایی مواجه هستند