مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 10:552022-12-16دانش

برگزاری رویداد استارت آپی گیاهان گرمسیری سیستان وبلوچستان در زاهدان


عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی بلوچستان هدف از برگزاری این رویداد را توسعه کارآفرینی و دانش حوزه استارت آپی و شناسایی صاحبان ایده در این بخش برشمرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی بلوچستان هدف از برگزاری این رویداد را توسعه کارآفرینی و دانش حوزه استارت آپی و شناسایی صاحبان ایده در این بخش برشمرد.

کیقباد کیکاوسی در گفت وگو با ایسنا- افزود: در این رویداد که با حمایت شرکت شهرک های صنعتی ،سازمان جهاد کشاورزی استان ، دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان ،مرکز آموزش شهید خیابانیان و مرکز تحقیقات کشاورزی بلوچستان برگزارشد 60 نفر از علاقمندان با ارائه 21 ایده فناورانه، خلاقانه و نوآورانه در قالب 6 تیم با حضور 6 مربی و 5 داور به تکمیل مدل کسب و کار استارت آپی ایده های منتخب پرداختند.

وی تصریح کرد: تیم های شرکت کننده پس از تلاش یک روزه در پایان رویداد در حضور داوران رویداد فعالیت های خود را ارائه و در پایان 3 تیم نوین کشاورز از زاهدان، پهره سلامت از ایرانشهر و گرین پک از زاهدان بعنوان تیم های برتر انتخاب و جوایز دریافت کردند.

کیکاوسی خاطرنشان کرد: تیم های حاضر دراین رویداد حمایت هایی همچون جذب در مراکز رشد کشاورزی و استفاده از تسهیلات شهرک های صنعتی برخوردار می گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد استارت آپی گیاهان گرمسیری سیستان وبلوچستان در زاهدان

برگزاری رویداد استارت آپی گیاهان گرمسیری سیستان وبلوچستان در زاهدان