مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-16اقتصادي

طرح ضربتی برخورد با معادن شن و ماسه غیرمجاز در گلستان آغاز شد


گرگان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: طرح ضربتی برخورد با معادن برداشت شن و ماسه غیرمجاز در گلستان با مصوبه شورای معادن استان به اجرا گذاشته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سیدمحمد دهنوی در جلسه شورای معادن استان گلستان اظهار کرد: برداشت های غیرمجاز شن و ماسه در نقاط مختلف استان باید با جدیت و سرعت پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان ادامه داد: معادن باید با مجوز اقدام به برداشت کنند و شناسنامه دار باشند تا از هر نظر قابل نظارت و رصد باشند.

وی تصریح کرد: برداشت های غیرمجاز، غیراصولی، بدون نظارت باعث آسیب جدی به محیط زیست و منابع طبیعی می شود.

دهنوی بیان کرد: متاسفانه بسیاری از این برداشت های غیرمجاز باعث آسیب رسیدن به زمین های کشاورزی اطراف و غیراستفاده بودن این زمین ها شده است.

وی افزود: همچنین باید با معادن دارای مجوزی که برداشت های بیش از اندازی و خارج از مجوز انجام می دهند قاطع و جدی برخورد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان بیان کرد: برداشت خارج از سطح مجوز داده شده همانند برداشت توسط فردی است که هیچ مجوزی برای برداشت اخذ نکرده و از مجوزش سوء استفاده می کند و اقدام غیرقانونی و غیرکارشناسی انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ضربتی برخورد با معادن شن و ماسه غیرمجاز در گلستان آغاز شد

طرح ضربتی برخورد با معادن شن و ماسه غیرمجاز در گلستان آغاز شد