مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 11:152022-12-16اقتصادي

نمایشگاه گردشگری پارس وعده ای که عملی نشد


یکماه قبل و در آیینی با حضور مسئولان ارشد و فعالان حوزه گردشگری استان فارس، پوستری رونمایی شد و مسئولان یک به یک آن را به امضایی آراستند، امضاهایی که تنها بر تن بی جان کاغذ ماند تا وعدی دیگری معطل ناهماهنگی و بی برنامگی بماند.

- بیست و چهارم مهرماه، یکی از هتل های شیراز میزبان مراسم رونمایی از پوستر نمایشگاه گردشگری پارس بود، رویدادی که سال های قبل از کرونا به شکل برنامه ریزی شده و منظم برگزار شد و تاثیراتی هم برجای گذاشت؛ کرونا که آمد، چراغ قرمز مقابل همه برنامه های جمعی روشن شد تا موتور بخش های مختلف و اثرگذار در مسیر رشد و توسعه خاموش شود و گردشگری یکی از موتورهای تازه روشن شده توسعه بود که پشت این چراغ، خاموش و زیانی هنگفت متحمل شد.

طی حدود سه سال گذشته، جز در مقاطعی که به دلیل تعطیلات، اندکی خون در رنگ های پلاسیده گردشگری استان فارس جریان پیدا کرد، این بخش رکودی جانفرسا را تجربه کرده است؛ رکودی که چراغ بعضی از کسب و کارهای مرتبط اعم از اقامتی، پذیرایی، تورگردانی، مسافرتی و .

را برای همیشه خاموش و شمار زیادی از افراد شاغل را بیکار و راهی سایر مشاغل، به ویژه تاکسی اینترنتی! کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این روزهایی که حال بد گردشگری را می توان با تزریق داروهای تقویتی، نظیر برگزاری نمایشگاه و رویدادهای مختلف خوب کرد، قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه گردشگری پارس وعده ای که عملی نشد

نمایشگاه گردشگری پارس وعده ای که عملی نشد