مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 11:152022-12-16فناوري

دو سال فرصت تا اتصال مستقیم گوشی ها به استرالینک


اسپیس ایکس ظاهراً درخواستی را به کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) ارسال کرده که به موجب آن، برخی از ماهواره های نسل دوم استارلینک به سخت افزار اتصال مستقیم به شبکه موبایل مجهز خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دیجیاتو، در واقع این سخت افزار، عامل ارتباط بین ماهواره های استارلینک و گوشی کاربران است که اینترنت پرسرعت را برای آن ها فراهم می کند.

اسپیس ایکس برای افزایش 10 هزار ماهواره کوچک مدار پایین زمین به صورت فلکی استارلینک خود طی چند سال آینده چراغ سبز دریافت کرده است و امیدوار است با کمک T-Mobile تا سال 2024 سرویس اینترنت ماهواره ای را در دسترس گوشی های موبایل قرار دهد.

اتصال بین استارلینک و موبایل ها تا سال 2024 در حال حاضر، شرکت فضایی متعلق به ایلان ماسک، 3500 ماهواره استارلینک نسل اول را به فضا پرتاب کرده و مجوز FCC را برای پرتاب 7500 ماهواره نسل دوم دیگر تا قبل از پایان این دهه دریافت کرده است.

با مجهز کردن ماهواره ها به سخت افزار جدید، این شرکت امیدوار است تا خدمات صوتی، پیام رسانی و وبگردی اولیه را با حداکثر سرعت تئوری 18.

3 مگابیت بر ثانیه به کاربران ارائه کند.

در نهایت، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، اسپیس ایکس می تواند تا سال 2024 با 2000 ماهواره نسل دوم خود، پوشش کامل و مداومی برای گوشی های هوشمند ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سال فرصت تا اتصال مستقیم گوشی ها به استرالینک

دو سال فرصت تا اتصال مستقیم گوشی ها به استرالینک