مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-16اقتصادي

بیمارستان رودبار جنوب به زایشگاه و بخش دیالیز مجهز شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از راه اندازی بخش دیالیز و زایشگاه در بیمارستان سیدالشهداء رودبار جنوب با همت خیران سلامت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اصغر خیرخواه در آیین بهره برداری از دو پروژه درمانی در بیمارستان رودبار جنوب گفت: با توجه به نیاز شهرستان رودبارجنوب و آمار قابل توجه موالید این منطقه، راه اندازی زایشگاه از ضروریات بود که بر این اساس با مشارکت خیران سلامت و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت زایشگاه بیمارستان با زیربنای 600 متر مربع و اعتبار بیش از 7 میلیارد تومان احداث و تجهیز شد.

وی با اشاره به راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان رودبار با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و خیران افزود: این بخش با زیربنای 180 مترمربع و بیش از 3 میلیارد تومان احداث و تجهیز شده تا گامی مهم در کم کردن بیماران منطقه برداشته شود.

خیرخواه با بیان اینکه پروژه خیرساز بخش تالاسمی بیمارستان رودبار جنوب نیز در حال احداث است، اظهار کرد: مشارکت خیران در حوزه سلامت از ضروریات منطقه جنوب کرمان است که محدود به بخش درمان نیست و از خیران دعوت می کنیم در تمام حوزه ها کمک حوزه سلامت جنوب کرمان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان رودبار جنوب به زایشگاه و بخش دیالیز مجهز شد

بیمارستان رودبار جنوب به زایشگاه و بخش دیالیز مجهز شد