مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-16ورزشي

احداث چهار هزار واحد خوابگاهی در دانشگاه های کشور آغاز شد


رییس امور دانشجویان وزارت علوم گفت: حدود 4 هزار واحد خوابگاهی در دانشگاه های کشور در حال ساخت است که سعی داریم تا پایان سال آینده این خوابگاه ها را تکمیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم،دکتر هاشم داداش پور در حاشیه افتتاح سالن فرهنگی ورزشی ریحانه دانشگاه کاشان گفت: همیار دانشجو به منظور ترویج فرهنگ همیاری در میان دانشجویان و بهره گیری پاره وقت از توانمندی های دانشجویان در پیشبرد امور دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و ایجاد زمینه تجربه اندوزی و مهارت آموزی دانشجویان است.

وی افزود: این طرح با رویکرد دولت و مجلس در راستای جوانی جمعیت و حمایت خانواده اجرا شده است.

داداش پور خاطر نشان کرد: بر اساس شیوه نامه جدید، هر کدام از دانشجویان می توانند به عنوان همیار دانشجو تا 100 ساعت در قسمت های مختلف دانشگاه حضور یابند و بر اساس فعالیتی که انجام می دهند ساعتی 18 هزار تا 25 هزار تومان برای آنها لحاظ می شود که برای دانشجویان متاهل یک و نیم برابر ضریب فوق محاسبه خواهد شد.

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ساخت خوابگاه متاهلین را از اولویت های مورد نیاز دانشگاه ها عنوان کرد و گفت: از آنجاییکه رویکرد دولت سیزدهم رویکرد خانواده مدار و خانواده محور است باید ساخت خوابگاه های متاهلین در دانشگاهها مورد توجه جدی قرار گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث چهار هزار واحد خوابگاهی در دانشگاه های کشور آغاز شد

احداث چهار هزار واحد خوابگاهی در دانشگاه های کشور آغاز شد