مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 12:052022-12-16سياسي

برنامه حضور پیکرهای مطهر شهدای گمنام در شهرستانهای گلستان


معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان برنامه استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدای گمنام را در شهرستانهای استان تشریح کرد.

- ایسنا/گلستان معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان برنامه استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدای گمنام را در شهرستانهای استان تشریح کرد.

دکتر سیدعلی مهاجر امروز در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه استان گلستان و مردم شریف این استان توفیق دارند در ایام پیش رو که مصادف با ایام فاطمیه مصادف است میزبان دو شهید گمنام باشند، اظهار کرد: متولیان امر در استان گلستان تلاش کردند تا با یک برنانه ریزی دقیق زمینه بهره مندی همه شهرستانهای استان را از حضور پیکرهای مطهر شهدای گمنام فراهم کنند.

وی با بیان اینکه مراسم متمرکز استقبال از پیکر دو شهید گمنام در استان گلستان در روز یکشنبه 27 آذرماه از ساعت 12 و 30 دقیقه از میدان هزارپیچ تا ستاد سپاه نینوا برگزار خواهد شد، افزود: مراسمات خاص و ویژه ای در عصر این روز در سطح شهرستان گرگان توسط سپاه نینوا برگزار خواهد شد.

معاون استاندار گلستان از حضور پیکر مطهر دو شهدا گمنام در روز دوشنبه 28 اذرماه هر کدام در یکی از شهرستان آق قلا و گمیشان خبر داد و گفت: این پیکرهای مطهر و نورانی از ساعت 8 صبح تا 22 شب در این دو شهرستان بوده و مراسمات مختلفی با مدیریت ناحیه مقاومت بسیج شهرستانهای مذکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه حضور پیکرهای مطهر شهدای گمنام در شهرستانهای گلستان

برنامه حضور پیکرهای مطهر شهدای گمنام در شهرستانهای گلستان