مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-16اجتماعي

بازدید سرزده از سرپناه شبانه زنان در همدان/ مرکز شلتر نیازمند حمایت جدی دستگاه ها


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان از سرپناه بانوان آسیب دیده بازدید و خواستار حمایت جدی دستگاه های مرتبط از این مرکز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری همدان به صورت سرزده از مرکز شلتر، سرپناه شبانه زنان همدان بازدید کرد.

  فاطمه ستاری نوید در این بازدید ضمن بررسی وضعیت زنان آسیب دیده و بی خانمان در این مرکز، در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

  یکی از مهمترین مشکلات این مرکز، هزینه های جاری است و کمک های دولتی کفاف گذران امور را نمی دهد، از همین رو متولیان این مرکز با چالش جدی برای حمایت بانوان آسیب دیده و کارتن خواب مواجه هستند.

  چالشی که در صورت عدم حمایت های لازم ممکن است به تعطیلی مرکز منجر شود و پس از آن باعث بروز مشکلات بی شماری در سطح جامعه! بی تعارف قطعاً هزینه های مادی و معنوی بسیاری هم برای اقشار مختلف در بر دارد و دولت برای جبران مافات مجبور به هزینه کرد بیشتری می شود.

  در حال حاضر زنان آسیب دیده و درگیر اعتیاد در این مرکز، شب ها سرپناهی برای گذراندن دارند و خیرین نیز با اطلاع از محل تجمع آنها، برای ارائه کمک هایی چون خوراک و پوشاک مراجعه می کنند، اما اگر حمایت های لازم صورت نگیرد چه خواهد شد؟    البته این مرکز علاوه بر اقدامات فوق، خدمات مشاوره ای و روانشناسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده از سرپناه شبانه زنان در همدان/ مرکز شلتر نیازمند حمایت جدی دستگاه ها

بازدید سرزده از سرپناه شبانه زنان در همدان/ مرکز شلتر نیازمند حمایت جدی دستگاه ها