مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 12:352022-12-16اقتصادي

واکنش عضو شورای تهران به سوزاندن مازوت


رییس شورای عالی استان ها با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد سهم آلایندگی شهر تهران مربوط به منابع آلاینده متحرک است، افزود: مدیریت شهری با وجود تمام مشکلات مالی با تامین منابع مالی لازم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رییس شورای عالی استان ها با اشاره به اینکه در فصل سرما کشور در مقابل دو گانه توقف صنایع و مازوت سوزی و آلودگی هوا قرار می گیرد، گفت: تلاش شهرداری ها برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با هدف کاهش آلودگی هواست.

 پرویز سروری در حاشیه برگزاری اجلاس عمومی شورای عالی استان ها در تشریح روند تاثیرگذاری مدیریت شهری در موضوع آلودگی هوا با تاکید بر اینکه در تهران نیروگاه ها به هیچ عنوان از مازوت استفاده نمی کنند گفت: امروز متاسفانه در کشور در ارتباط با تامین برق با توجه به شدت مصرف با مشکلات بسیاری مواجه هستیم.

وی افزود: این افزایش مصرف ما را در مقابل دوگانه ای قرار داده است که یا باید مجموعه های صنعتی را متوقف کنیم و یا باید در برخی استان ها برای تأمین برق از مازوت استفاده کنیم که به تبع آن آلودگی هوا را به همراه دارد و امروز این مشکلی است که با آن مواجه هستیم.

سروری ادامه داد: با تمام این مشکلات تا جایی که امکان پذیر بوده گاز به عنوان جایگزین مازوت استفاده می شود که یک نمونه آن در کلانشهر تهران است که نیروگاه ها از ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عضو شورای تهران به سوزاندن مازوت

واکنش عضو شورای تهران به سوزاندن مازوت