مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 12:452022-12-16اقتصادي

دبی دنبال تبدیل شدن به بهترین شهر دنیا برای زندگی


طرح جامع شهری 2040 دبی که در سال 2021 توسط حاکم امارات به تصویب رسید، با هدف تبدیل دبی به بهترین شهر دنیا برای زندگی در حال پیاده سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی ، از آغاز مرحله دوم توسعه عظیم شهری خبر داد و مدعی شد که به زودی پروژه های خلاق بسیاری بزرگ ترین شهر امارات متحده عربی را متحول خواهد کرد.

 پیاده سازی موفقیت آمیز مرحله اول طرح جامع شهری 2040 دبی مزایای مثبت بسیاری را برای ساکنان و هویتی قدرتمند را برای شهر در سراسر جهان به ارمغان آورد.

اکنون حاکم دبی از آغاز اجرای مرحله جدید خبر داده است و ادعا کرده است که 10 نوآوری بسیار مهم طی چند پروژه شامل ارتقای مراکز شهر، استراتژی املاک و مستغلات دبی، طرح سبز سازی شهری از طریق گسترش مزارع برای تضمین امنیت غذایی، طرح حفظ میراث فرهنگی شهر، توسعه مناطق 20 دقیقه ای و طرح گسترش شبکه پیاده راه ها اجرا خواهد شد.

طی مرحله اول، 17 پروژه بسیار مهم در بزرگ ترین شهر امارات پیاده شد که اجرای موفقیت آمیز آن ها، مسیر را برای آغاز مرحله دوم هموار کرد.

حاکم بزرگ ترین شهر امارات هدف خود از پیاده سازی طرح جامع شهری 2040 دبی را ایجاد مناطقی دوستدار محیط زیست و پیاده روی اعلام کرد و مدعی شد که استراتژی شهر برای توسعه زیرساخت ها جهت تحقق این هدف کاملاً شفاف است و پیش از اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبی دنبال تبدیل شدن به بهترین شهر دنیا برای زندگی

دبی دنبال تبدیل شدن به بهترین شهر دنیا برای زندگی