مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-16دانش

آغاز احداث 4 هزار واحد خوابگاهی در دانشگاه های کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، هاشم داداش پور در حاشیه افتتاح سالن فرهنگی ورزشی ریحانه دانشگاه کاشان گفت: همیار دانشجو به منظور ترویج فرهنگ همیاری در میان دانشجویان و بهره گیری پاره وقت از توانمندی های دانشجویان در پیشبرد .

- رییس امور دانشجویان وزارت علوم گفت: حدود 4 هزار واحد خوابگاهی در دانشگاه های کشور در حال ساخت است که سعی داریم تا پایان سال آینده این خوابگاه ها را تکمیل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، هاشم داداش پور در حاشیه افتتاح سالن فرهنگی ورزشی ریحانه دانشگاه کاشان گفت: همیار دانشجو به منظور ترویج فرهنگ همیاری در میان دانشجویان و بهره گیری پاره وقت از توانمندی های دانشجویان در پیشبرد امور دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و ایجاد زمینه تجربه اندوزی و مهارت آموزی دانشجویان است.

  وی افزود: این طرح با رویکرد دولت و مجلس در راستای جوانی جمعیت و حمایت خانواده اجرا شده است.

  داداش پور خاطر نشان کرد: بر اساس شیوه نامه جدید، هر کدام از دانشجویان می توانند به عنوان همیار دانشجو تا 100 ساعت در قسمت های مختلف دانشگاه حضور یابند و بر اساس فعالیتی که انجام می دهند ساعتی 18 هزار تا 25 هزار تومان برای آنها لحاظ می شود که برای دانشجویان متاهل یک و نیم برابر ضریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز احداث 4 هزار واحد خوابگاهی در دانشگاه های کشور

آغاز احداث 4 هزار واحد خوابگاهی در دانشگاه های کشور