مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 13:252022-12-16اقتصادي

چندین طرح راهداری در هفته حمل و نقل در کرمانشاه افتتاح می شود


️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در آستانه هفته «حمل و نقل، رانندگان و راهداری» گفت: چندین طرح راهداری در هفته حمل و نقل در کرمانشاه افتتاح می شود.

- کرمانشاه- ️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در آستانه هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری گفت: چندین طرح راهداری در هفته حمل و نقل در کرمانشاه افتتاح می شود.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: 26 آذر که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز حمل و نقل و رانندگان نام گرفته بر مبنای تلاش جهادگونه رانندگان و فعالان بخش حمل و نقل جاده ای در سال 1362 به فرمان امام خمینی (ره) برای تخلیه بنادر از کالاهای استراتژیک و مایحتاج مردم در دوران دفاع مقدس بوده است.

️وی افزود: روز اول دی ماه روز راهدار نامگذاری شده است و افرادی که سربازان خط مقدم و فرشتگان نجات در جاده هستند و برای خدمات رسانی به هموطنان شبانه روزی برای آنان وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: هرساله از 26 آذر تا اول دی ماه برای پاسداشت زحمات فعالان عرصه حمل و نقل، رانندگان و راهداری مراسمات متعددی را برگزار می شود.

کرمی عنوان کرد: این هفته با غبارروبی و ادای احترام به مقام والای شهیدان هشت سال دفاع مقدس و افتتاح چندین پروژه عمرانی آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چندین طرح راهداری در هفته حمل و نقل در کرمانشاه افتتاح می شود

چندین طرح راهداری در هفته حمل و نقل در کرمانشاه افتتاح می شود