مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 13:502022-12-16اقتصادي

کتاب از سبد خانوار حذف شده است


یک نویسنده همدانی با بیان اینکه کتاب از سبد خانوار ما حذف شده است، گفت: خانواده ها روزانه مبالغ زیادی هزینه می کنند اما به خرید کتاب که می رسد کتاب را یک کالای گران می دانند.

- فاطمه بگزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه جوان و نوجوان امروز به سمت کتاب و مطالعه نمی رود و بیشتر در فضای مجازی هستند افزود: کتاب با آن ارزش و ابهتی که دارد، وقتی که ما از همان زمان وارد کلاس اول شدیم و با کتاب خواندن آشنا شدیم و کتاب را دیدیم و لمس کردیم، متأسفانه فضای مجازی با اینکه چند سالی است بین جوان و نوجوان امروزی ورود پیدا کرده اما توانسته به سرعت موجب کاهش مطالعه شود.

وی ادامه داد: با این وضعیت پیشنهاد می شود که در فضای مجازی کتاب های صوتی با تصویر، کتابی که مشخص شده را به نوجوان و جوان امروز نشان بدهد.

این بانوی نویسنده با بیان اینکه در حال حاضر، متأسفانه در فضای مجازی با یک مشت قهرمان الکی رو به رو هستیم که در دید آن دشمن ما قهرمان است ولی ما می توانیم با کتاب های صوتی قهرمانان کشورمان را درباره همین نوجوان ها و جوان هایی که کارهای اختراعی را انجام دادند یا اینکه جوان هایی که سینه سپر می کنند و ما را به دوران دفاع مقدس می برند و چه کارهای بزرگی انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب از سبد خانوار حذف شده است

کتاب از سبد خانوار حذف شده است