مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-16سياسي

دشمن جز به نابودی انقلاب و نظام اسلامی نمی اندیشد


دشمن جز به نابودی انقلاب و نظام اسلامی ما نمی اندیشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: دشمن روی تخریب رهبری تمرکز کرده است.

وی اضافه کرد: رهبری عامل پیش برندگی انقلاب و مرکز ثقل انقلاب اسلامی و تداوم بخشی به انقلاب اسلامی است و رهبری عامل عبور از بحران ها و چالش های اساسی کشور است.

امام جمعه دشتستان بیان کرد: رهبری عامل هویت سازی الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت کشور و تقویت انسجام ملی است و نقش برجسته در حفظ و تقویت شیعه و سنی دارد.

وی با بیان اینکه رهبری مقبولیت و محبوبیت در بین آحاد مردم ایران و منطقه را دارد، افزود: رهبری برهم زننده موازنه قوا در منطقه به نفع انقلاب اسلامی و کشورهای مستقل و مظلوم در برابر استکبار جهانی است.

مصلح با اشاره به اینکه رهبری جلوگیری از نفوذ و پیاده سازی سیاست های استعماری غرب در منطقه است، تاکید کرد: رهبری فرهنگ سازی و گفتمان سازی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را بر عهده دارد، رهبری شخصیتی علمی فرهنگی، وارسته، منطقی.

متقی، شجاع و ساده زیست است.

امام جمعه دشتستان افزود: فرضیه حجاب و عفاف از محکمات دین و دستورات قطعی قرآن است و بیش از 10 آیه شریفه صراحتاً دلالت بر ضرورت حجاب و عفاف برای بانوان مسلمان امر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن جز به نابودی انقلاب و نظام اسلامی نمی اندیشد

دشمن جز به نابودی انقلاب و نظام اسلامی نمی اندیشد