مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-16سياسي

مراسم میثاق با کاروان شهدای گمنام در ساوه و زرندیه برگزار شد


همزمان با ایام فاطمیه مراسم پاسداشت و میثاق با کاروان شهیدان گمنام در جریان تشییع پیکر مطهر پنج شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستانهای ساوه و زرندیه برگزار شد.

- ایسنا/مرکزی همزمان با ایام فاطمیه مراسم پاسداشت و میثاق با کاروان شهیدان گمنام در جریان تشییع پیکر مطهر پنج شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستانهای ساوه و زرندیه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین باشکوه تشییع پیکر شهیدان گمنام امروز جمعه 25 آذرماه با حضور پرشور مردم شهرستان ساوه از میدان معلم به سمت مصلی امام علی (ع) میعادگاه نماز جمعه این شهر برگزار شد.

تشییع کنندگان با نوای این گل پرپر از کجا آمده، از سفر کرببلا آمده و کجایید ای شهیدان خدایی، بلاجویان دشت بلایی یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای گمنام را گرامی داشتند و با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

قرار است پیکرهای مطهر شهیدان گمنام در شهرهای غرق آباد، نوبران، آوه و روستاهای قردین، یل آباد و سقانلیق از توابع شهرستان ساوه نیز تشییع شود.

سردار سرتپیپ ذوم پاسدار محمدجواد سبحانی فر از اساتید و فرماندهان دانشگاه افسری امام حسین (ع) قبل از خطبه های نماز جمعه ساوه در سخنانی با بیان اینکه شهیدان گمنام که پیکرهای مطهر آنها بعضا پس از 40 سال به میهن برگشتند مظلومترین مجاهدان راه خدا هستند، اظهار کرد: شهدا رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم میثاق با کاروان شهدای گمنام در ساوه و زرندیه برگزار شد

مراسم میثاق با کاروان شهدای گمنام در ساوه و زرندیه برگزار شد