مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-16سياسي

توجه ایران به شرق به معنی وابستگی ما به شرق نیست


توجه ایران به شرق به معنی وابستگی ما به شرق نیست بلکه معاملات با شرق است و برخی تفاسیر در مورد این موضوع، در واقع جنگ روایت ها و جنگ رسانه ای دشمن است.

- ایسنا/همدان امام جمعه ملایر تاکید کرد: توجه ایران به شرق به معنی وابستگی ما به شرق نیست بلکه معاملات با شرق است و برخی تفاسیر در مورد این موضوع، در واقع جنگ روایت ها و جنگ رسانه ای دشمن است.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری جمعه 25 آذرماه در خطبه های نمازجمعه ملایر، به سفر رییس جمهور چین به عربستان اشاره و تصریح کرد: تفاسیر مختلفی از این سفر توسط رسانه ها صورت گرفت اما در واقع این سفر یک سفر تجاری با امضای قراردادهای بزرگ بوده است.

برقراری به برخی تفاسیر مبنی بر اینکه چین شریک راهبردی ایران است، اشاره کرد و گفت: چین جزء کشورهای شریک ما است اما سطح شراکت ما به سطح راهبردی نرسیده است.

وی ضمن تقدیر از کامیونداران و افرادی که حمل و نقل باری کشور را بر عهده دارند، بیان کرد: حقیقتا این افراد با بصیرت هستند چراکه بارها از سوی رسانه های معاند مورد دعوت قرار گرفتند تا اعتصاب و توقف کنند اما هرگز به دشمن پاسخ مثبت ندادند.

برقراری با تاکید بر اینکه این افراد از سوی دشمن بارها مورد تهدید و حمله قرار گرفتند اما هرگز تسلیم حرف های دشمن نشدند و از ولایت دفاع کردند، افزود: این روز باید در تاریخ ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ایران به شرق به معنی وابستگی ما به شرق نیست

توجه ایران به شرق به معنی وابستگی ما به شرق نیست