مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-16سياسي

جایگاه علمی در حوزه و دانشگاه احیا شود


باید قدم های جدی در راه علم و حقیقت برداریم و جایگاه علمی در حوزه و دانشگاه احیا شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند گفت: باید قدم های جدی در راه علم و حقیقت برداریم و جایگاه علمی در حوزه و دانشگاه احیا شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز 24 آذر در خطبه های نماز جمعه این هفته بیرجند اظهار کرد: خدمت به خلق و پرهیز از خشونت باید سرلوحه امور قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه بیگانگان و جوامع غربی همواره مروج خشونت در جهان بوده و غارت و چپاول کرده اند، افزود: نتیجه تقلید کورکورانه از غرب تباهی و کشتار انسان های مظلوم و مسلمانان می شود.

عبادی با بیان اینکه زندگی انسان در خدمت به مردم است و امثال سردار دل ها و شهدا کسانی بودند که با انسانیت خدمت می کردند، تصریح کرد: وظیفه خود را در مقابل نسل جدید باید به درستی انجام دهیم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه اگر در حوادث اخیر برخی در جبهه دشمن قرار گرفتند به دلیل این است که نتوانستیم آگاه سازی کنیم و چهره خشونت آمیز دشمن را نمایان کنیم.

عبادی با تاکید بر وحدت حوزه و دانشگاه نیز افزود: جداسازی حوزه از دانشگاه، کار استعمار است و وحدت حوزه و دانشگاه به این معنی است که این نوع وحدت باید وحدتی حقیقی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه علمی در حوزه و دانشگاه احیا شود

جایگاه علمی در حوزه و دانشگاه احیا شود