مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-16اجتماعي

1300 مدرسه سنگی در خوزستان وجود دارد


مدیرکل اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به وجود یک هزار و 300 کلاس درس سنگی در استان گفت: به کمک خیران برای برچیده شدن این مدارس نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سعیدی پور ظهر امروز جمعه در گفت وگویی رسانه ای از برگزاری بیست و چهارمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان خوزستان در اهواز خبر داد و بیان کرد: این جشنواره با هدف تکمیل طرح های نیمه تمام دولتی با همکاری و مشارکت خیران از ساعت 9 صبح روز شنبه 26 آذرماه در سالن امام رضا (ع) واقع در شهرک نفت اهواز برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مجمع خیران مدرسه ساز استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: از خیران دعوت می شود با حضور در این جشنواره ما را در تکمیل مدارس و تحویل آن ها به دانش آموزان مناطق محروم و روستایی یاری دهند.

سعیدی پور در ادامه به وجود یک هزار و 300 کلاس درس سنگی در استان اشاره کرد و گفت: یکی از سیاست های سازمان نوسازی مدارس کشور برچیدن مدارس سنگی است که در این مسیر نیازمند کمک خیران مدرسه ساز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300 مدرسه سنگی در خوزستان وجود دارد

1300 مدرسه سنگی در خوزستان وجود دارد