مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-16سياسي

دستاوردهای علمی ایران مایه شگفتی ناظران جهانی است


دستاوردهای دانش و فناوری، کشور ما را به رتبه شانزدهم در میان بیش از 200 کشور جهان رسانیده که مایه شگفتی ناظران بین المللی شده است.

- گناوه- امام جمعه موقت گناوه گفت: دستاوردهای دانش و فناوری، کشور ما را به رتبه شانزدهم در میان بیش از 200 کشور جهان رسانیده که مایه شگفتی ناظران بین المللی شده است.

به گزارشخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی عابدی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و حوادث اخیر کشور اظهار داشت: در پشت پرده همه این حوادث و اغتشاش ها و آشوب ها در کشور ما رژیم غاصب صهیونیستی بود که همواره دو هدف راهبردی را بر اساس سیاست های اعلامی خود در قبال ایران اسلامی در پیش گرفته است.

امام جمعه موقت گناوه افزود: توقف پیشرفت صنعت هسته ای و قدرت نظامی ایران اسلامی از راهبردهای که رژیم کودکش صهیونیستی بوده است.

وی گفت: رکن این راهبردها نافرمانی مدنی و ایجاد جنگ داخلی و قومیتی در داخل کشور و انهدام مراکز صنعتی و اقتصادی و گاهی نیز نیم نگاهی به تأسیسات هسته ای بوده است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این راهبرد رژیم کودک کش صهیونیستی، آمریکا هم در قضایای اخیر به آنها کمک کرد و بودجه یک میلیارد و نیمی برای آنها تصویب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای علمی ایران مایه شگفتی ناظران جهانی است

دستاوردهای علمی ایران مایه شگفتی ناظران جهانی است